söndag 28 november 2010

28 November '' 1a Advent. ''

Hejhej!
Hujedamig vad det snöar ute!
Jag har konsert klockan 18.00 idag, fast vi ska repetera från 15.30, men jag är inte riktigt
säker på om jag kan vara med. Det är så mycket snö, så vi vet inte ens om vi kommer hem igen, om vi tar bilen och åker ut. Snart ska jag börja att göra en adventskalender, till min kompis.
Den kommer bli lite annorlunda, bara gjord av papper, med fina ord innuti.
Idag är det ju första advent! Glad första advent allihopa! Hoppas att ni får en bra dag, med mycket pepparkakor, tända ljus, och kanske lussebullar?
Här är en bild, som jag tyckte var så söt, så jag var tvungen att ta med den!
Kramis!


2 kommentarer:

  1. Ha en skön första advent och lycka till med konserten! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se adventskalendern sen. :)

    SvaraRadera