söndag 22 maj 2011

Hockey-kort!




Hejhej!
Min matte och no lärare Pia, fyller år den 6 Juni, och hon hade '' önskat sig '' ett kort utav mig i födelsedagspresent. Så nu Pia, så ska du få det!
Hon är helt galen i ishockey , så jag försökte göra ett kort som var lite inriktat i det hållet.
Det var ganska svårt, eftersom att det skulle vara lite tjejigt, men ändå inte för barnsligt.
Ja, ni får väl skriva om jag lyckades eller ej, men här är det iallafall!


Hon gillar spelaren Rickard Wallin, som är lagkapten för Färjestad.





Ha det bra! Kram!

3 kommentarer:

  1. Men vad fint du fått det. Inte lätt med det temat ishockey.....kanon ! Det kommer hon ju bli jätteglad för :) Ha de gott från Maria

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint kort! Det skulle min sambo älska, han är galen i hockey... ;)

    Och tack för din rara kommentar om min sjal!

    Kram, <3

    SvaraRadera